Kenneth vant Garmin Montana 650 GPS og Topo Premium kart over hele Norge

Kenneth Fjelde var en av flere meget aktive deltakere i desemberkonkurransen. Alle som la inn tre turer eller mer i desember var med i trekningen. Men Kenneth har lagt inn hele 140(!) turer hovedsaklig fra Jørpeland rett utenfor Stavanger og er i en helt egen klasse når det gjelder aktivitet og antall turer. Vi spurte hvem dette er for en person.

Hvem er Kenneth Fjelde?
Kenneth Fjelde er en helt «normal» kar som liker å gå tur, både lange og korte.

Hvor liker du helst å gå på tur?
Jeg liker egentlig å gå tur overalt, men liker aller best å gå toppturer.

Hva er det som driver deg til å gå på tur?
I begynnelsen var motivasjonen å få bedre helse og form, nå er det rett å slett bare herlig å være på tur 🙂

Hvorfor bruker du Lommekjent.no?
Jeg bruker Lommekjent fordi det er en kjempebra side og det er kjekt å kunne lagre/dele/se/vise sporene til andre.
Lommekjent har mange nyttige funksjoner som andre sider ikke har og siden forbedres hele tiden.

Hva skal du bruke den nye GPSen og kartene til?
Den nye GPS’en skal brukes flittig til nye turer, nå som jeg har kart for hele landet så er jo mulighetene flere. Kanskje Norge på langs hadde vært noe…………………….

Hvor går neste tur?
De neste turene vil bli i Forsand kommune.

Hva er drømmeturen?
I Norge har jeg lyst å prøve nord Norge, i utlandet så har jeg lyst å ta en tur til Dolomittene.
Jeg har hatt noen turer til La Gomera som og kan anbefales.

Se Kenneths Profil og turer på Lommekjent

Legg igjen en kommentar

